Субота, 23.09.2017, 15:35
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
ЗНО
...
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2017 » Червень » 20 » «Рольова гра як метод ситуативного моделювання педагогічної взаємодії вчителя та учня»
23:43
«Рольова гра як метод ситуативного моделювання педагогічної взаємодії вчителя та учня»

     З ініціативи завідувача районного методичного кабінету Приходько Е.С. та завідувача РПМПК Островки Н.В. у середу, 14 червня, відбулося чергове районне засідання заступників директорів загальноосвітніх закладів   на базі Свалявської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ст. №3 у нестандартному форматі. Тренінгове заняття «Рольова гра як метод ситуативного моделювання педагогічної взаємодії вчителя та учня» було реалізовано практичним психологом Свалявської гімназії Фізер Л.І.
     
Напередодні цієї зустрічі було проведено анкетування, яке в цілому підтвердило гіпотезу про необхідність спільної роботи щодо розуміння неконструктивних схем у спілкуванні та взаємодії вчитель-учень і вчитель-вчитель. Така логіка цієї зустрічі. Розглянуті внутрішні позиції «Я» через призму транзактного аналізу, започаткованого відомим психотерапевтом Е.Берном.
     
Основна ідея тренінгу – розглянути ефективні стратегії педагогічної взаємодії в умовах сучасної освіти. Мета заходу реалізована у рамках концепції транзактного аналізу. Первинне знайомство з станами, притаманними трьом внутрішнім позиціям особистості відбулось через рольову гру «Пташиний двір». Гра дозволила формувати простір нових смислів, пов’язаних з цими позиціями та загалом дозволила зняти напруженість учасників групи.
     
Під час заключної практичної частини роботи учасники тренінгу працювали у групах над створенням ескізу трьох станів «Я» (внутрішньої Дитини, Батька та Дорослого з геометричного алфавіту форм. У запропонованому підході саме лінія володіє невичерпним ресурсом та виступає безпечним інструментом самопізнання, самоорганізації та внутрішньої комунікації особистості. Загалом спонтанність можна відчути практично в будь-якій практиці, наприклад, в танці, в бойових мистецтвах тощо. Проте, щоб вона виникла, потрібне бажання і дії, які формують м'язову пам'ять і прокладають нові нейронні стежки творчості.
     
За відгуками учасників тренінгу: деякі з них краще пізнали власні внутрішні складові «Я», інші – мали можливість переключитися з буденних справ на творче розв’язання власних проблем через перевтілення та проживання ролей, а в цілому - всі мали можливість  збагатитися навичками ефективного спілкування та відкрити нові ресурси у цій сфері.

Переглядів: 62 | Додав: svalyavaosvita | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0